Syns att det går bra

Det går bra för teknikkonsulten Epsilon. Företaget syns varje vecka på rekryteringssidorna i Ny Teknik. Bakom annonsproduktionen står Svante Nybyggars, copy, och Stefan Tempte, ad. Ett samtrimmat team, som arbetat för Epsilon under många år.

En byrå måste leva och andas reklam

”Du kan inte göra affärer om du sitter på rumpan.” Hur många byråer följer den levnadsregeln?
Läs hela artikeln »

Prisbelönt safaripark

Malmöparet Christin och Dan Olofsson driver i Sydafrika Thanda Private Game Reserve, som utsetts till The World’s Leading Luxury Lodge, resebranschens Oscar.
Läs hela artikeln »

Är feg reklam bra för lönsamheten?

Det värsta en reklambyrå vet är så kallade kommittélösningar. När en hel delegation hos kunden är inne och petar i byråns förslag så att det förlorar all udd. Eller kanske var förslaget uddlöst redan från början? Konsensus råder även på byråerna.
Läs hela artikeln »

Ett långt namn för något självklart

”Hälften av jordens befolkning är kvinnor. Nå ut till dem här”. Det är temat för en 20-sidig broschyr för World Village of Women Sports. Den riktar sig till företag som kan vilja etablera sig på detta världscentrum. Produktion: Nybyggars och Studio Design.

Svante Nybyggars
Svante Nybyggars på Twitter