Bildbevis
Epsilons bildmanér, skapat av ad:n Stefan Tempte, har bevisat sin styrka. Här i en kampanj för Epsilons partnernätverk. Motsvarande bildspråk går igen i nätverken för unga talanger och erfarna seniorer. Copy är Svante Nybyggars.
Moteld mot den ensidiga Malmöbilden
”Malmö. Parkernas stad” har blivit ”gangsterstaden”. I omvärldens och även i många Malmöbors ögon är det så. Dags att anlägga moteld.
Läs hela artikeln »
Epsilon möter framtiden
Ny rekryteringskampanj för Epsilon. Ad: Stefan Tempte. Copy: Svante Nybyggars.
Besök Epsilon på Career Days
Aktivera QR-koden med din smartphone och läs mer om Career Days, 9–10 september på Ericsson Globe Arena, Stockholm. Du kan även gå in på Facebook: Epsilon – Framtidens konsult. Kampanjsidan för Career Days är producerad av Epsilon i samarbete med Stefan Tempte, ad, och Svante Nybyggars, copy.
Och så blev det
Året är 1985. Sören Blanking, legendarisk svensk copywriter, skriver till den unge journalisten: ”Du kan bli copywriter när du vill, om du vill.” Och så blev det.
Läs hela artikeln »
