Arkiv för kategori ”Pennvässat”
Spännande liv
25 september 2012Nu är den ute, självbiografin av entreprenören Dan Olofsson. En spännande berättelse om en sällsynt stark och företagsam person. Svante Nybyggars, som har arbetat med Dan i 16 år, hade rollen som sidekick, som språkgranskare, när boken kom till.
Bildbevis
5 september 2012Epsilons bildmanér, skapat av ad:n Stefan Tempte, har bevisat sin styrka. Här i en kampanj för Epsilons partnernätverk. Motsvarande bildspråk går igen i nätverken för unga talanger och erfarna seniorer. Copy är Svante Nybyggars.
Epsilon möter framtiden
21 januari 2012Ny rekryteringskampanj för Epsilon. Ad: Stefan Tempte. Copy: Svante Nybyggars.
Besök Epsilon på Career Days
26 augusti 2011Aktivera QR-koden med din smartphone och läs mer om Career Days, 9–10 september på Ericsson Globe Arena, Stockholm. Du kan även gå in på Facebook: Epsilon – Framtidens konsult. Kampanjsidan för Career Days är producerad av Epsilon i samarbete med Stefan Tempte, ad, och Svante Nybyggars, copy.
Syns att det går bra
27 mars 2011Det går bra för teknikkonsulten Epsilon. Företaget syns varje vecka på rekryteringssidorna i Ny Teknik. Bakom annonsproduktionen står Svante Nybyggars, copy, och Stefan Tempte, ad. Ett samtrimmat team, som arbetat för Epsilon under många år.
Prisbelönt safaripark
10 november 2010Malmöparet Christin och Dan Olofsson driver i Sydafrika Thanda Private Game Reserve, som utsetts till The World’s Leading Luxury Lodge, resebranschens Oscar.
Läs hela artikeln »
Ett långt namn för något självklart
13 juli 2010”Hälften av jordens befolkning är kvinnor. Nå ut till dem här”. Det är temat för en 20-sidig broschyr för World Village of Women Sports. Den riktar sig till företag som kan vilja etablera sig på detta världscentrum. Produktion: Nybyggars och Studio Design.
Skönheten kommer utifrån
11 maj 2010Mark & Miljö Projekt är vad det heter: ett företag som anlägger och sköter om mark och miljö. Kunder är bl a bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag. Nu gör Mark & Miljö en DM-kampanj som består av en folder, säljbrev med fröpåse och ett referensblad. Sensmoral: konsten att skapa utemiljöer med inre värden. Copy: Svante Nybyggars. Ad: Stefan Tempte.
När ingenjören är hjälte
30 april 2010Med en större rekryteringskampanj i bransch- och dagstidningar markerar konsulthuset Epsilon att framtiden ser ljus ut. Kampanjen är framtagen i samarbete med Svante Nybyggars, copy, och Stefan Tempte, ad.
Ny utgåva ute
11 april 2010Nyhetsbrevet från The World Village of Women Sports sprider kunskap om detta världsprojekt, med Malmö som utgångspunkt.
