Får vingar

Om man på Twitter skriver om VM i fotboll kan man hamna i Expressen. Intressant med sociala medier. Informationen kan när som helst få vingar. Därför viktigt att tänka på vad man skriver.

Skönheten kommer utifrån

Mark & Miljö Projekt är vad det heter: ett företag som anlägger och sköter om mark och miljö. Kunder är bl a bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag. Nu gör Mark & Miljö en DM-kampanj som består av en folder, säljbrev med fröpåse och ett referensblad. Sensmoral: konsten att skapa utemiljöer med inre värden. Copy: Svante Nybyggars. Ad: Stefan Tempte.

När ingenjören är hjälte

Med en större rekryteringskampanj i bransch- och dagstidningar markerar konsulthuset Epsilon att framtiden ser ljus ut. Kampanjen är framtagen i samarbete med Svante Nybyggars, copy, och Stefan Tempte, ad.

Ny utgåva ute

Nyhetsbrevet från The World Village of Women Sports sprider kunskap om detta världsprojekt, med Malmö som utgångspunkt.

Produktion: Svante Nybyggars + Studio Design.

Varför jämställs vi med bilhandlare?

Att arbeta med reklam är att förspilla sin intelligens, hävdade författaren Raymond Chandler. Många verkar ge honom rätt. Behöver det vara så?
Läs hela artikeln »

Svante Nybyggars
Svante Nybyggars på Twitter